"Let me see your funky chicken"

"WHAT DID YOU SAY?"


Det där är lycka, varför är svårt att förklara för er som inte varit med och hört det. Hur som helst har det konfalägret att göra och tro mig det var sjukt roligt.

På tal om lycka fick jag just ett ryck av lycka. Mitt i pluggpausen.
När jag tittar ut genom fönstret kan jag se att solen skiner och enligt termometern är det 10 grader, det har firats med tunna härliga kläder. Blev faktiskt lite taggad på att ta en promenad eller sätta mig i humlan och läsa en bok. Fy vad skönt. Det ska man ju göra. Haha. Hur som helst så är det lycka att det är vår, det är lycka att jag känner att jag har världens bästa vänner, att jag har haft världens bästa påsklov och att det knappt är 2 månader kvar till sommarlov! Woho.


Ännu ett minne på tal om konfalägret.
BTW Vad komiskt att denna låten är ett minne från konfalägret och Markus Krunegårds album heter Markusevangeliet?!


Kommentarer
Postat av: bella

söta du!

2010-04-17 @ 00:08:36
URL: http://modezine.com/disabella

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0