Långfredagen


Jag och Lisa
Hej! Även om jag inte har någon aning om ni gick på mitt aprilskämt igår med tanke på attt ni inte kommenterade så kan jag säga att det där om Gilmore Girls var ett aprilskämt, det skulle vara najs men nej så är det inte. Hur som helst så har denna dag gått sjukt fort, vet inte vart den tog vägen om jag ska vara ärlig, men det har varit en ganska slapp dag. Sims har det spelats och det har varit tittande på mamma när hon sjöng med sin kör och det har varit en fika på Mocco med mamma, pappa, syster, Claes och Katarina mycket trevligt. Imorgon blir det en heldag på stan, ska hämta ut ny inköpta kläder från H&M, köpa en konfirmationsklänning och göra lite annat. Ska ladda upp mina batterier till kameran, japp min kamera går på batterier. Nu ska jag nog läsa klart bloggar och sedan försöka göra något mer vettigt än att sitta här.

Ciao

Kommentarer
Postat av: melissa

SV: tackar :) :) :)

2010-04-02 @ 20:45:14
URL: http://melissablogg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0