Kors i taket

Ursäkta om jag skryter men jag är så sjukt stolt över ett skämt jag sa i helgen som jag känner att jag måste skriva ner någonstans innan jag glömmer bort det. Som ni alla vet var det jag som bar korset in och under repet på lördagen sa en av ledarna till mig: "Sofia du får inte hålla för högt upp på korset så att du kraschar med det i taket" jag skrattade då och tänkte att: Varför skulle jag göra det? Men dagen därpå kom jag på att tänk om jag gör det ändå? Därför blev jag sjukt nervös. När det är 25 minuter kvar innan allt börjar ungefär sitter jag och snackar med Ludvig från min konfagrupp.

Ludvig: Är du nervös?
Jag: Ja sjukt nervös, tänk om jag tappar korset, tänk om jag snubblar på trappen!
Ludvig: Nej det kommer du inte göra
Jag: Ja men tänk om jag gör det, eller tänk om jag slår korset i taket som Victor varnade mig för isåfall blir det kors i taket!
Ludvig skrattar.

Hahaha sorry var bara tvungen att skriva det någonstans innan det är bortglömt.

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0