I can´t speak french

Det känns som att alla min inlägg bara är olyckliga nu för tiden men det känns så fel att ljuga för er, varför säga att allt är bra när det i själva verket inte är det? Vi ska inte gå in på detaljer nu hade jag tänkt men jag vill att ni inte ska behöva lida av tråkiga inlägg eller att ni ska behöva tycka jättesynd om mig, för det är inte därför jag skriver de, jag skriver de för att allt som händer påverkar mitt humör, inspirtaion mm. Därför finns det inte så mycket att skriva och jag ser ändå bloggen som en typ av dagbok utan mina innersta känslor för det skulle jag aldrig skriva det är på tok för personligt då man inte vet vem som läser. Nu ska jag nog sluta babbla och istället försöka hitta ett sätt att ta mig till Olaus Petrikyrkan, men den kyrkan finns inte på Eniro eller jo i Örebro och Halmstad(!) och det låter ju på tok för långt bort.

Nej guys, nu ska jag träffa lite fina människor. Må bäst puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0