Empire state of mind

Nej hörrni vet ni vad nu krävs detta en paus i plugget. Att skriva en deckarnovell var tusen gånger jobbigare än vad jag trodde. Särskilt när man måste skriva efter ett särskilda recept och man inte känner sig bekväm med något av alternativen. Men jag måste skriva klart den så fort som möjligt om jag ska hinna med allt annat. Men jag ska säga er att det hela är inte att leka med inte alls.
På en härlig och bra konsert skulle inte vara helt fel att befinna sig på just nu.

eller så vill jag tillbaka till konfalägret eller umgås med någon härlig människa eller bara sitta med gitarren och spela på i min ensamhet eller skriva en novell/bok utan att någon säger att du ska ha med det här och det här eller ta en promenad i det underbara vädret eller lägga mig med en bok i soffan med musik i öronen.... men vänta? Det kan jag ju faktiskt göra för det har ju med skolan och göra! PERFEKT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0