Torsdag


Hellu Guys! Hoppas ni mår bra, själv mår jag väldigt bra jag vet inte varför, kanske för att det är fredag imorgon, för att vi inte har så många lektioner, kanske för att jag ska få en trevlig helg kanske för att jag.... inte vet jag. Jag är bara på bra humör, don´t ask me more. Eller så kan det möjligtvis vara för att jag sitter och lyssnar på Regina Spektor som min snälla broder Johan har fixat biljetter till den 6 e december om jag uppfattat det hela rätt. Tack tack tack igen för det! By the way min Spotify beter sig konstigt, om jag lyssnar på ett album, en artist en spellista ja you name it, så kan den efter en låt byta till en helt annan låt, som nyss bytte den till en Tokio Hotel låt till exempel, varför? Det kan möjligtvis bero på att jag har på blanda men den ska väl inte blanda hela spotify den ska väl ändå blanda det man valt att lyssna på eller har jag missuppfattat allt?

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0