Mitt i veckan

Hej förresten, nu är jag hemma efter en lång dag, ska ta mig något att äta och därefter blir det pluggning för hela bunten, jag ligger lite efter i ett arbete nu med tanke på sjukdom. Men inte överdrivet efter, bara kanske så mycket efter att jag kunnat missuppfatta uppgiften och så mycket att jag inte är klar. Haha nej nej låter värre än vad det är. Detta är inget avancerat, enligt mig är det mocho enkelt. Gaaaah by the way jag får tillbaka min engelska berättelse imorgon, jag är sjukt nervös, alla har fått tillbaka den till mig och 2 stycken i klassen har fått MVG och om jag ska avslöja en hemlighet så vill jag oftast i mina tankar vara bäst i just engelska med tanke på att jag faktiskt kan ha chansen att vara det, nej men usch vad självgod jag lät, men engelska är mitt klart bästa ämne och den här berättelsen har jag verkligen gjort med känsla och med engegemang ni kanske också har märkt här på bloggen mitt stora intresse för att skriva. Önska mig lycka till gott folk!

Nej nu ska jag plugga.


Kommentarer
Postat av: Erica

Lycka till gumman!

2009-10-01 @ 11:55:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0