Torsdag

Hej alla fina och tack till alla jag har på sistånde fått ett mycket ökat läsarantal som dessutom hållt i sig relativt bra, jag som trodde jag skulle tappa läsare på grund av otroligt tråkiga inlägg tusen tack i alla fall. På grund av detta känns det ganska jobbigt att behöva säga något som att jag funderar på en bloggpaus men vi har ju sett hur länge dem varar så jag är tveksam om det är en bra idé. Hur som helst så börjar jag nu tycka att ett VG i en engelska uppsats är riktigt bra, kanske för att det belönas med en Gossip Girl dvd. Men ändå det är bra, det är hårt och man måste inte vara bäst på allt hela tiden, vi kör nästa gång!


Okej Maria?

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0