Tisdag


Dagar kvar till London: 2 dagar!
Godmorgon! Vaknade för en liten stund sedan och trodde att klockan var minst 12 men insåg efter ett tag att den bara var 9.30 men jag orkade inte gå och lägga mig igen och det skadar ju inte att vara uppe lite tidigare än vanligt när man ska ta och rensa i garderoben och har miljontals saker att göra okej nu kanske jag tog i miljontals saker har jag inte att göra men ni förstår. Jag lovade ju er ett inlägg igår och nej jag har inte glömt bort det men just nu har jag ingen inspiration för att skriva inlägget nu. Men så fort jag får inspiration för det så ska jag skriva det jag lovar. Nu ska jag ta något att äta, sedan ska jag sätta på lite bra musik och ta itu med att rensa min garderob där jag säkert har 75 plagg som är för små. By the way nu är min ring död och mitt finger fritt från en obekväm ring. Men en ny sådan ring ska det bli den kostade inte särskilt mycket så det gör inte mig något att köpa en ny.

Kommentarer
Postat av: Cissi

Vad skönt med ringen!! Hur löste det sig?



Jag är riktigt avundsjuk på dig som får åka till London, och inte jag. Du och Maria får ta massor av bilder så ni kan visa när ni kommer hem!



Kramar /cissi

2009-10-28 @ 17:06:51
Postat av: Anonym

Cissi: Jag orkade inte längre så jag bad pappa knipsa den sorgligt men sant, fast den kostade ändå bara runt 40 kronor men jag stod inte ut. Tack för att du ville och försökte hjälpa mig.



Haha det ska bli riktigt kul, lovar att ta massooooor av bilder och självklart visa er.

Kramkram

2009-10-28 @ 17:51:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0