The girls

Karolina, Camilla, Nicolle, Tove och Reza tävlar i torsdagens kval. Foto: Daniel Ohlsson/TV4
Ikväll är det dags för det sista gänget av tjejer och sista gänget i allmänhet att tävla om de 2 sista kvalfinalplatserna, enligt mig är det dessa tjejer som är klart starkast förutom att jag skulle ha velat byta ut Erika mot en av dessa tjejer. Men jag tror även att det kan vara dessa tjejer som kan utvecklas allra mest och kan visa sidor som ingen av oss tidigare tänkt på eller kanske sätt. Karolina och Tove är mina klara favoriter i hela tävligen och jag hoppas av hela mitt hjärta att dem går vidare, om de inte går vidare idag så hoppas jag att de går vidare imorgon. Hur som helst, det ska bli sjukt spännande för jag har ingen, det känns som att man verkligen måste höra dem innan man kan bedömma.

Här är låtvalen:
Nicole: Simple The Best av Tina Turner
Reza: Listen-Beyoncé (Tufft låtval)
Camilla: My Heart Will Go On av Celine Dion (Tufft låtval)
Karolina: This it´s a mans world av James Brown
Tove: All the things that i´ve done av The Killers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0