London Calling 29/10-1/11




Ber om ursäkt för dåliga bilder men här har ni delar av mitt och M s hotell rum från förra gången vi var i London.
Just nu sitter jag och lyssnar på en massa härlig musik och har precis kollat på Gossip Girl är jag den ända som blir deprimerad av att kolla på den serien? Men samtidigt kan man bli berörd en grym serie med andra ord. Nu hade jag tänkt och göra en massa nytta och verkligen ta tag i saker som bör göras till imorgon hinner inte alls göra det imorgon då vi måste sitta i bilen på väg till Arlanda 06.45. Mycket bilder ska tas och jag lovar er att visa dem när jag är tillbaka. Vi ses på söndag eller möjligtvis måndag.

Ha det bäst!
XOXO


Kommentarer
Postat av: tvillingtelepati, :))

okej vad bra, det är väldigt bra med mig :))

2009-10-28 @ 17:51:51
URL: http://tvillingtelepati.blogg.se/
Postat av: tvillingtelepati, :))

åh tack så mycket :)

gjort idag då? :)

2009-10-28 @ 18:12:29
URL: http://tvillingtelepati.blogg.se/
Postat av: Kusinen

Hoppas ni har det bra, hälsa alla från mig.

Saknar dig gumman, hoppas vi ses snart!

Puss Puss

2009-10-30 @ 13:38:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0