Idol 2009: Första fredagsfinalen

Nicklas
Nicklas är en grymt cool kille som kommer komma långt i denna tävlingen dessutom är han oerhört charmig. Men jag skulle inte säga att detta riktigt är hans tema, men han behöver inte vara dålig för det. För duktig är han det kan ingen säga emot. Nicklas! Nicklas! Nicklas!

Rabih
Rabih är en mycket speciell kille, jag är ledsen men jag stör mig grymt mycket på honom och hans röst. Låten passar honom inte heller. Jag tror tyvärr att han ligger risigt till. Rabih! Rabih!

Karolina
Jag kan inte sluta imponeras av denna extremt coola tjej, låten passar inte henne nej det gör den inte men hon är fullständigt grym i rätt låt. Karolina! Karolina! Karolina! Karro!

Erika
Erika är grymt duktig och grymt cool men jag insåg under snabbgenomgången att jag helt glömt bort henne, det är lite tråkigt men hon är grymt duktig. Erika! Erika! Erika!

Calle Foto:
Jag tror att jag börjar förstå storheten med denna killen, fast det känns pinsamt att han glömmer texten. Guys jag tror han ligger en aning risigt till pga att han tappade texten. Calle! Calle! Calle!

Reza
Tjejen är grymt duktig och söt för jag menar hur gulligt är det inte med: "Vakna mig!". Dock är hon inte riktigt min typ av artist. Reza! Reza! Reza!

Erik
Om jag var kille skulle jag gärna ge min högra arm för denna killens röst precis så som Andreas sa. Killen är grym. Erik! Erik! Erik! Erik!

Camilla
Camilla sjunger visserligen bra men jag är hemskt ledsen men hon är ingen idol hon är en schlager stjärna! Nej det här funkar inte för mig. Camilla! Camilla!

Eddie
Snygg snygga Eddie är inte bara snygg han är också en fena på att sjunga, det här låter inte surt i mina öron? Men aja Eddie är en grymt duktig kille, han kommer gå långt. Det finns inget snack om att  Eddie! Eddie! Eddie!
Eddie!

Mariette
Jag tror att jag har hittat tjejen som jag i efterhand kommer lyssna mest på. Tjejen är fantastisk, men hon är inte den bästa det är hon inte. Men hon är väldigt väldigt duktig. Mariette! Mariette! Mariette! Mariette!

Tove
Jag blir nästan tagen av denna extremt söta tjej, hon gjorde ett fullständigt grymt framförande. Denna tjejen kommer att vara i topp 3 utan tvekan. Bäst idag. Grymt klädval till en Katy Perry låt också. Tove! Tove! Tove! Tove!

Räkna hur många gånger jag säger grym eller grymt och så tippar jag att Rabih åker ut.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0