hundered questions


1. Vem är du?
Sofia Ottosson
2. Ålder: 14 år.
3. Personlighet: Lojal, galen, omtänksam
4. E-post: [email protected]

5. Stjärntecken: Vattuman
6. Jag kommer från: Stockholm
7. Jag bor: Stockholm
8. Mentalitet: Vad är det?
9. Civilstatus: Singel.
10. Spel? The sims 3.
11. Mac eller PC? PC,
12. 1024*768 eller 800*600? Ursäkta vad sa du?
13. Internet Explorer eller Netscape? Internet Explorer.
14. Din bästa egenskap: Jag är en person som alltid stöttar och ställer upp för mina vänner i alla lägen
15. Din sämsta egenskap: Envis och blyg
16. Husdjur: Nepp
17. Familj: Mamma, pappa, storebröder och en storasyster
18. Kroppsdel du har mest nytta av? Händerna, maybe?
19. Kroppsdel du tycker bäst om: Mina ben kanske
20. Jag sover: Alldeles för mycket och alldeles för länge.
21. Djur jag är lik: Hahhaha
22. Tror du på något? Horoskop
23. Frisyr: Långt slitet hår
24. Hårfärg: En mörkare variant av mellanblont
25. Ögonfärg: melerade
26. Längd: 1,68 m
27. Vikt: Varför vill ni veta?
28. Skostorlek: 39
29. Gillar: Familj och vänner, bloggning, skriva, musik, mode, att vara glad
30. Ogillar: Elaka människor och människor som tror dem är bättre än alla andra, krig, svek
31. Favoritmat: All
32. Favoritglass: Ben & Jerrys..
33. Favoritdessert: Måste vara typ jordgubbar på ett speciellt sätt som jag inte kan förklara men i alla fall är det my dear father som står för det
34. Favoritpizza: Olika
35. Favoritdryck: Coca-Cola eller möjligtvis det gamla tråkiga vatten eller the!
36. Gillar du godis? Oja!
37. Isåfall vilken sort? Hallonchoklad eller surt ska det vara, lakrits går också bra.  
38. Min favoritdrink(ar): Jag dricker aldrig drinkar.
39. Min favoritfilm: Bekännelser om killar, katter och kyssar för dess otroligt kloka budskap och för att det skriker Sofia film av det
40. Min favoritdag: Friday i´m in love 
41. Mitt favoritklädesplagg: Jeans, mysiga koftor, converse, skinnjackor
42. Min favoritbok: Deluxe
43. Min favoritmusik: Indiepop och indierock kryddat med country
44. Min favoritlukt: Vanilj, eller sommar
45. Min favoritblomma/planta? Rosor, annars är jag helt ointresserad av just blommor
46. Öl eller vin? Haha
47. Liknar du en kändis? har hört att jag liknar Claire Danes, Kirsten Dunst, Mischa Barton och Blake Lively so i guess them
48. Senast köpta skiva: Don´t remember
49. Senast film på bio: Allt för min syster (Varnar känsliga tittare!)
50. Bästa låten i världen: Dead Flowers av Miranda Lambert
51. Senast lästa bok: Deluxe
52. Favoritförfattare: om det är något som jag är dålig på när det gäller kändisar så är det författare

53. Skriver du dagbok? Näe, avskyr att skriva för hand
54. Bästa årstiden: Alla
55. Älsklingsfärg: De tråkiga färgerna
56. Skulle aldrig ta på dig: Foppatofflor,
57. Vad ville du bli när du var liten? Artist eller delfinskötare och jag tror knappast att jag är ensam om det?
58. Blev du det? Jag går fortfarande i grundskolan men jag tror det ska mycket till i fall att jag blir det.
59. Brinner för: Musik, skriva, vänner och familj, mode
61. Katt eller hund? Katt!
62. Har du nån nojja? Nej men kan störa mig dock mycket på att mina fötter är så långa och smala då jag inte riktigt kan ha alla typer av skor
63. Fobier? no
64. Deppig eller glad? Vissa dagar topp vissa down men försöker ändå visa så mycket gott humör jag kan oavsett nergång i humöret i alla fall för mina vänner
65. Politiskt insatt? Insatt vet jag inte men visst politik kan vara intressant i lagom mängd 
66. Värdesätter du ärlighet? Absolut
67. Brukar du dra vita lögner? Har hänt någon gång, ja.
68. Är det ok med vita lögner? Ja, om det inte är så allvarligt eller om man verkligen måste lägga in en! Kanske.
69. Känner du en mytoman? Hoppas inte det
70. Har du pojkvän/flickvän? Nej.
71. Är du kär? Kanske det 
72. Hur tidigt stiger du upp? Kl sju eller sex när jag ska till skolan.
73. Är det bra eller dåligt? För skolan ja, om jag själv fick bestämma nej 
74. Vem/vilka vet mest om dig? Lisa, Anja, Ida, Mamma, Maria i guess
75. Gillar du att slåss? Inte seriöst men jag kan slå lite löst på mina kompisar när dem retar mig
76. Vad ska du göra ikväll? Sova  
78. När var du senast riktigt full? Har ALDRIG varit full! Thank god.
79. Är du seriös? Nu? Ja?
80. Hur många väskor äger du? Vet inte, många.
81. Hur många bilar har du/ din familj: två-ett=en
82. Hur många biologiska syskon har du? tre
83. Isåfall, vad heter de? Johan, Micke, Maria.
84. Hur många timmar sover du per natt? På vardagar, cirka 8 timmar.
85. Vem är snyggast i världen? Chace Crawford eller Milo Ventimigilia!
86. Vad är du allergisk mot? Don´t think so 
87. Ska du duscha idag? har redan duschat idag
88. Vad är det för veckodag? Monday
89. Vad är det för datum idag? 12 oktober 2009.
90. Vad gör du nästa år? Jag går ut åttan
91. Är du likgiltig? inte ofta, ytterst sällan 
92. Hårdrock eller synth? Hårdrock av dessa men inget egentligen
93. Är du uppväxt i stan eller på landet? inget av det.
94. Har du utländska föräldrar? Nej.
95. Gillar du att laga mat? Det funkar
96. Märkeskläder eller secondhand? Jag förerdrar hellre H&M etc. men ibland kanske man kan drömma om den där skitsnygga väskan från Chanel eller den där skitsnygga klänningen från French Connetion eller den där assnygga skon från Balmain
97. Hur många par skor har du? 10?
98. Är du sexuellt frustrerad? Hahhaha
99. Vem är snällast just nu? Mina nära och kära 
100. Var har du ont? ingenstans


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0