Friday i´m in love

Hade hoppats på en kväll tillsammans med min vän Anja men hon bangade den lilla svikaren inte lungt (läs: nu är allt löst och allt är okej). Istället får jag väll ha en helkväll med mina föräldrar vilket kan vara ganska skönt då jag får besök av kusiner imorgon 3 stycken störtsköna killar. Jag har tappat lite inspiration angående det där med idol, jag är grymt laddad för att recensera men inspirationen ligger på noll. Så ni har nu fram till klockan 21.35 på er att hjälpa mig. Nu vet jag inte alls vad som händer. Har ingen som helst lust att sitta här. Hallå det är fredag? Man ska göra något kul inte sitta och glo på en dataskärm. Men det finns inte så mycket mer att göra än att bara slappa. Har ni tråkigt kan ni lyssna på denna låten (endast med spotify).

Ha en underbar fredagkväll, see you later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0