Tisdag

Trots att det bara är tisdag känns det som att det är onsdag minst. Veckorna går antingen jättefort eller så tar det ett tag innan dem verkligen rullar iväg. Komplicerat där kanske. Men anyway finns inte något särskilt att skriva och som ni kanske märkt är jag väldigt stressad så här i slutspurten. Blev ännu mer stressad idag när det ryktas om Engelska prov på torsdag 1 säger det 7 säger det inte? Men personen som säger det tjatar om att hon är sjukt säker. Jag har varit frisk de senaste veckorna jag kan omöjligt ha missat något. Nu ska jag fortsätta att plugga, en engelska skräckhistoria väntar. Buhuhu. Vet ni en annan sak det är bara 3 veckor kvar till jullov och 1 månad till jul?! Var det inte nyss det var sommarlov?! Det är sjukt vad tiden går fort men jag kan inte vänta, lyckligtvis har har jag fått en sjukt härlig julkänsla.


Kommentarer
Postat av: City

Hejsan!

Jag är en av Sveriges nästnästnäst största bloggerska =)



Jag har en liten frågestund i min blogg så skulle vara väldigt trevligt om du ville ställa en fråga =)



kram på dig / C

2009-11-24 @ 19:07:37
URL: http://gatc.blogg.se/
Postat av: Cissi

Hej Sofia! Skönt att det löste sig med nyckeln. :) Jag tycker också tiden bara försvinner - det är ju helt galet att det är första advent på söndag! Men du har ju en superhärlig resa att se fram emot, så det känns väl bara kul att julen närmar sig?



Stor kram!!

2009-11-25 @ 17:59:43
Postat av: Cissi

Hej Sofia! Skönt att det löste sig med nyckeln. :) Jag tycker också tiden bara försvinner - det är ju helt galet att det är första advent på söndag! Men du har ju en superhärlig resa att se fram emot, så det känns väl bara kul att julen närmar sig?



Stor kram!!

2009-11-25 @ 18:00:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0