Secret


New Moon handlar precis som Twilight om 17 åriga (nu 18 åriga) Isabella Swan som flyttat från Jacksonville till Sparks där hon blir kär så kär att hon inte kan hantera det själv och det är inte vem som helst hon blir kär i utan nämligen en vampyr. I första filmen fick vi ser hur Bella och vampyren Edward blev tillsammans och i tvåan är de fortfarande tillsammans och hur ska Bella lyckas hantera situationen när hon får reda på något om hennes vän Jacob det enda hon kan göra för att få reda på det är att tänka tillbaka på vad hennes vän sagt till henne.

Nu ska jag vara elak och avsluta där så att jag inte avslöjar hela filmen. Hur som helst så måste jag säga att filmen var bra men dock inte lika bra som ettan. Medan Twilight nog skulle få 4 i betyg så får den här en stark mycket stark 3:a. Ni Twilight fans kommer inte att bli besvikna och jag lovar Taylor Lautner är lika snygg som i första filmen;).

Ja det här var min hemlighet!

Kommentarer
Postat av: Tilda

sv: okej, tack så mycket men jag har hittat en som kan hjälpa mig! Tack så jättejättemycketändå!! :):)

2009-11-17 @ 08:11:50
URL: http://tildasander.blogg.se/
Postat av: mjauu

olala :) hon flyttar till forks :)

2009-11-17 @ 16:32:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0