Mitt i veckan

Hello! Sitter och kollar igenom en massa bloggar och lyssnar på min spellista som säkert är på sitt 10 onde varv eller vad man säger men faktiskt så tröttnar jag inte tur är väl det, hur som helst så bär det snart av till Uppsala för att se min kusin stå i mål denna gången emot Malmö. Då blir det att sätta på sig en himla massa kläder för har ni varit i en ishall någon gång? Ett tips är att sätta på mängder av kläder nästa gång ni besöker en om ni inte vill att era tår, fingrar eller armar ska domna bort förståss men det kan jag slå vad om att det är få som vill. Tyvärr har finns min bloggtorka fortfarande kvar. Har ni tråkigt kan ni med spotify checka denna spellista som jag gjorde för några månader sedan.

So long sunshines!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0