Måndag trallala

Hej! Jag kommenterar inte min frånvaro härifrån. Hur som helst så har detta varit en bra dag än så länge och det ska nog ske mycket om den ska bli sämre eller om den inte ska bli bättre. Har nämligen en hemlig grej på gång muhuhuuw är ni snälla får ni snälla får ni reda på den redan imorgon men är ni inte det får saken vänta tills på fredag. Hur som helst så kan jag sammanfatta denna dag som rätt så sjuk det har varit allt i ett om man säger så. En jävla massa bråk med mitt förbaskade skåp och andra saker som fått mig att bli irreterad men saker som egentligen är mer ointressanta än att mitt skåp inte vill sammarbeta. Nu kom mamma hem vilket betyder att jag måste röra på mig men ha en underbar fortsatt trevlig dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0