In the middle of the week







Har just kommit hem eller just för någon timme sedan kom jag hem efter att ha haft en trevlig stund min fina vän Lisa det är verkligen helt sjukt vad jag har många minnen med den tjejen, det har alltid varit hon, jag och min syster och då menar jag verkligen alltid. Från att jag var 2 och hon 4 sedan resten av livet. Jag skulle kunna skriva en hel bok om alla våra underbara minnen, inte bara det hon har även stöttat mig i vått och torrt. Sjukt roligt att hon nu flyttat hem till vårat avlånga land synd bara att läxor gör att vi inte kan ses särskilt ofta.

Kommentarer
Postat av: Mariaaa

Oj oj, lite skillnad nu alltså :D

2009-11-25 @ 21:18:41
URL: http://straawberry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0