Carrie Underwood



Godmorgon! Kass uppdatering jag vet men saken är den att nu när det är i slutet av åttan ökar pressen och man vill plugga extra för att få ett bra slutbetyg och ja ni vet. Där emellan ska man lyckas tajma in att träffa vänner och nära och kära. Sedan är inte jag i mitt livs bästa tid om jag säger så. Men det behöver vi inte ta upp.

Så länge kan ni berätta för mig vad ni tycker om Carrie Underwoods outfit här ovan.
Jag skulle nog säga att den klär henne och att klänningen är rätt så cool men det är ingenting jag skulle sätta på mig. Dock måste jag nog dissa skorna hade varit snyggare med ett par vanliga skor eller kanske lårhöga stövlar.
Vad tycker ni hiss eller diss?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0