Stranger


Just nu sitter jag och gör absolut ingenting om man inte räknar chatta till en sysselsättning + att jag lyssnar på Hilary Duffs Stranger, jag har aldrig riktigt gillat hennes röst men jag tror banne mig att jag börjar gilla den. By the way är rubriken av hennes låt Stranger. Imorgon är det fredag vilket verkligen ska bli superskönt, min fredags kväll är redan klar och den kommer garantarat innehålla en massa skratt om vi inte kör på en seriös kväll imorgon ida eller vad säger du? Nej men usch vad tråkigt, hoppas att du inte tyckte att det var en bra idé. Vi som kan bli hur galna som helst tillsammans även om vi vill så tror jag inte att vi kan det en sekund. Haha. Min dag har varit som alla andra dagar typ, ingen speciell dag med andra ord. Men det kan också vara nyttigt ibland. Nu säger jag godnatt.

Puss

Kommentarer
Postat av: Ida

du har en fin blogg :)

2009-06-06 @ 13:26:21
URL: http://perfektioon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0