Operation Dagsverket

Helloo, nu är jag hemma efter att ha varit ute med Nicole och gjort operation dagsverket ni vet det där när man samlar i pengar till de fattiga hah typ, vi samlade in pengar till skolor i Nepal där det inte har råd med flera än en toalett och att tjejerna därmed inte får gå på toaletten i dessa skolor har de inte heller borde eller stolar, hemskt hemskt! Vet ni vem som gav oss pengar? Basshunter haha det ni! Han är fett snygg ju hahaha. By the way såg jag Magnus Uggla komma ut ifrån grodan också. Haha, jag är förföljd av kändisar + att jag tror att jag såg någon modell på ropsten eller ngt. Nej nu ska jag plugga. Men ni får ha det så bra så ses vi kanske later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0