Now you´re gone... i´m storng



Hej, nu är jag klar med plugget för idag och nu sitter jag och försöker få bort låten som konstant haft i huvudet sedan jag träffade Basshunter idag nämligen Now youré gone. Så nu håller jag alltså på att få bort den med lite andra låtar men det går fan inte. sjukt störande, jag vill inte ha den låten på hjärnan mer. Vill ni by the way läsa lite vad jag min spotify lista innehåller just nu, nehe men nu får ni det vare sig ni vill eller inte. Enjoy

Coldplay-Yellow
About You Now-Timo Raisänen
Hilary Duff
One In This World-Haylie Duff
Lost!-Coldplay
Sahara Hotnights
Chariot-Gavin Degraw
Mando Diao
A Little Moonligt-Anna Maria Espinosa
Veronica Maggio
Hurtful-Erik Hassle
This is our night-Sakis Rouvas
Don´t panic-Coldplay

Det där var bara några, jag måste by the way åter igen tacka er för era underbara kommentarer jag hinner tyvärr inte svara på så många då jag har väldigt mycket att göra just nu men ni ska veta att jag blir så glad så glad. Ni är bäst! Tack även till er som varje dag kollar in här för att se om jag har uppdaterat trots att jag har skriver världens tråkigaste inlägg för tillfället, ni fattar inte hur glad jag blir. Tack tack tack tack.


Kommentarer
Postat av: Kicki

Bra låtval! I like.

2009-05-28 @ 17:11:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0