Kristihimmel färd

Hello sunshines! Åhh vad skönt det är med ledighet, just nu är jag på mitt landställe och har det ganska så skönt förutom att det är ganska kallt ska nog gå ut och byta till ett par jeans. Någon dag nu i veckan ska jag som sagt träffa en av mina bästa vänner Lovisa som jag endast träffar på lov i och med att vi bor flera mil ifrån varandra men att vi har samma sommarställe. Nu hade jag tänkt att jag skulle göra en spellista med massa schyssta sommarlåtar. Dock är det lite trist att ipoden varit här alldeles ensam och mått dåligt med tanke på att jag ville ladda över lite schlager låtar. Men världen går ju faktsikt inte under bara för att man inte har lite schlager låtar på sin ipod även om man gillar det väldigt mycket right? Och det finns så himla bra musik.

Nu ska jag göra lite nytta, pussar

Kommentarer
Postat av: Anonym

Håller helt med dig!

Har du något pinsamt minne som du kan dela med dig av?

Kramar!<3

2009-05-21 @ 18:21:09
URL: http://www.byebba.devote.se
Postat av: LIENE

sv: ja det var den skjortan som jag köpte:

nu ska jag snart iväg till Värmland, men du får ha det så bra!

2009-05-22 @ 07:57:43
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0