if you say im not that from my peace to come

Hellooo. Hoppas ni mår bra själv mår jag inte så bra då jag har ont i halsen och har nästan tappat rösten nu. Men my god vilken dag jag har haft. Förlåt tjejer att jag sprang iväg sådär men jag var så himla förbannad och mest för att jag inte ville utsätta er för mitt dåliga humör och jag är verkligen inget rolig när jag är förbannad. Sorry! Det var nämligen så att jag hade glömt mina böcker hemma vilket är en katastrof då jag bor i stan och min skola ligger ute på ön. Detta var en katastrof med tanke på att jag har so prov på fredag och mina so böcker var de böcker som låg kvar i mitt skåp. Men så kan det gå när inte haspen är på. Right? Nu ska jag gå och ta mig ett glas vatten och sedan blir det åter igen plugg.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0