Hurtful

Hello, sitter och är allmänt uttråkad, jag funderar så att det knakar angående flyttningen med musikbloggen eller nej förrestenjag har bestämt mig! Det blir av! Från och med nästa vecka så kommer jag börja blogga om musik här istället inklusive grejer som ploppar upp i mitt huvud. Låter det bra? Jag kan säga redan nu att ni inte kommer få höra mig sjunga då jag inte tror att ni vill höra mig sjunga tro mig! Misstolka inte- Jag är inte tondöv, men jag har ingen talang för att sjunga. Anyway imorgon bär det av till landet och då kommer jag nog inte uppdatera speciellt mycket. Men jag hoppas att ni förstår det. I alla fall så ska jag träffa en av mina bästa vänner Lovisa! Gud vad det var länge sedan har saknat henne så mycket. Maria ska du med by the way? Vi ses på Måndag babes!

Kommentarer
Postat av: Ida Björck

ja coldplay är bra :)

2009-05-20 @ 08:33:19
URL: http://idahbjork.blogg.se/
Postat av: LIENE

sv: eller hur! och tack, hehe och det gick ju bra med shoppningen, dvs att jag inte köpte mer än bara skjortan och maten som jag behövde.



snygg din nya design är!:)

2009-05-20 @ 21:31:19
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0