090522

Godmorgon(Godförmiddag!) Har ni sovit gott? Det har jag gjort, idag händer väl inget speciellt, förutom att jag måste plugga en aning och sedan hade jag tänkt att fixa en grej, men det funkar inte, någon som vet om Bikboks hemsida är nerlagd eller något sådant eller så är det något konstigt med denna dator. Men men det löser sig. Senare kommer även min bror och hans tjej hit. Ska bli mucho trevligt. Som tröst föratt det inte funkar med det jag tänkte så får ni istället njuta av en great låt. (Nej det är inte Sakis Rouvas).


Puss

Kommentarer
Postat av: matilda

åh, tack vad glad jag blir! Jo absolut, jag kan försöka ha det någon gång under helgen<3

2009-05-22 @ 19:31:31
URL: http://dresslikeme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0