090515

Hej det var ett tag sedan nu,men eftersom att internet inte funkar precis som det ska och att det kostar pengar att koppla upp sig så kunde jag lika gärna prioritera lite grejersom faktiskt är viktigare än bloggen. Men jag hoppas att ni förstår det. Nu har jag egentligen inte så mycket att skriva om. För nu ska jag alldeles strax ta och sammanfatta lite grejer här. Men idag ör det ju eurovision ni missar väl inte? Även kommer min mormor hit så mamma är nu och hämtar henne. Igår var jag på RIX FM festival och ja man kan ju säga att det var väldigt bra men samtidigt läskigt och smärta i benen. Bredvid oss stod några tonårstjejer som var hemskt otrevliga och planerade att börja slåss med tjejer som stod framför dem. Så jag och mamma sa att nej vi går nog härifrån. Så istället ställer vi oss precis där vakterna står. Och då kommer det extremt berusad kille fram och hotar en tjej som står framför oss. Så att hon börjar gråta. + att många svimmade. Men EMD, Måns och Snow Patrol var i alla fall väldigt bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0