090506

Godmorgon, har egentligen ingen lust att blogga alls, för hur kul är det att blogga inför 8 läsare? Vart tog mina fina läsare från devote vägen? Jag hade ju 50 läsare i nästan 1 vecka? Vart tog ni vägen? Just nu har jag en aning dåligt samvete på grund av att jag har haft besöksrekord på 50 stycken och nu har jag haft 8 stycken, därför frågar jag er vad vill ni se mer av för jag tror att att det är mitt fel att jag inte får många trogna läsare. Vad vill ni se mer av? Ut med språket nu gott folk.



Update:
Okej, när internet kör igång så ska jag nå upp till mitt mål, jag är en målmedveten tjej och jag ska inte ge upp. Punkt slut!


Kommentarer
Postat av: FEBB

Nej men gud tack sofia bästa du :D 298 KR FRÅN H&M, TACK TACK!

2009-05-06 @ 08:27:28
URL: http://febb.blogg.se/
Postat av: N A A D I A

Godmorgon! Hoppas du får en superskön dag! :>

2009-05-06 @ 08:43:16
URL: http://streetshero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0