So what

Heeeeeeej! Blev alldeles nyss på ett bättre humör dock måste jag plugga en hel del i helgen och ni vet skolan är faktiskt det viktigaste som finns dock inte det viktigaste av de som är roligt. Jag kanske låter som värsta pluggisen nu men ajg tycker faktiskt om skolan. De ämnerna som anses vara "de jobbiga" tycker jag är roliga. Svenska, Franska, Engelska, SO och NO. Dock inte matte vilket kan bero på att jag är väldigt dålig på det. Oj vad intressant det här blev, nämen hörrni. Jag tänkte bara önska er en riktigt trevlig fredags kväll. Min kväll kom bestå av mys med choklad och Ben And Jerrys. Ska ta och fota lite grejer. Ledsen att jag inte visat der jag köpt. Men nu så om jag hittar det haha. Sorry.

Ha en jättefin kväll allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0