Lyckan som försvann

Haha inte riktigt lycka kanske eller vi pratar inte sådan där lycka som just lycka menar, eller ja haha komplicerat där, hur som helst så vägrar rutan som höjer volymen flytta på sig den är där och vet ni en annan sak den låter något så in i bomben så jag kan inte lyssna på världens bästa coldplay vilket är en katastrof! Annars är jag arg för att det känns som att tiden bara har runnit iväg de har resluterat till att jag nästan inte fått något gjort alls känns det somoch vet ni hur jobbigt det känns? För jag ska ha alla rätt på det där förbaskade so provet men just nu känns det som att jag kommer att ha alla fel eftersom att det känns på det här sättet. Förbaskade so prov är det inte heller men ni fattar säkert vad jag menar. ¨Stackars er som får lyssna på mig som bara klagar jag ville bara skriva av mig lite. På tal om förbaskad så tänkte jag göra er lite glada i alla fall med att hitta min kamera så att jag kan fota dagens outfit. Ta det inte som att jag inte vill det istället för att min kamera är förbaskad. Det var egentligen det jag ville säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0