Lay All Your Love On Me

Sitter och lyssnar på A*teens de har väl ändå ingen glömt bort? Inte för att A teens är något topp 10 val för mig precis men det kan vara riktigt kul att hitta lite gamla hits och lyssna på eller vad säger ni? Tack Spotify! Har suttit och skrivit i musikbloggen fram tills kanske 10 minuter sedan nej nej inte sedan jag bloggade sist utan i kanske 20 minuter. Förlåt att jag inte visat det där förbaskade kläderna som jag köpt men ursäkten är sann och den finns och det är att sladden som laddar över bilderna till datorn är borta! Jag som tänkte låta er hjälpa er med en grej. Men det får bli någon annan gång jag vet fortfarande inte vad jag ska ha på mig på fredag nämligen men om jag hittar sladden kan jag försöka slänga upp bilderna imorgon bitti så har ni fram till klockan X på fredag på er att hjälpa mig. Men jag lovar inget  i värsta fall får jag väl hjälpa mig själv. Finns det förresten något värre än när halsband har trasslat in sig i varandra. Nu har alla mina halsband trasslat in sig varav jag lyckats trassla ut några och några in.

Alltså har jag lyckats trassla in de ännu mer. Vilket verkligen inte förvånar mig eftersom att jag är ganska dålig på att trassla ut halsband. Detta gör mig ganska så arg eftersom att smycken gör den där tråkiga outfiten snyggare gör den lite festligare ja you name it. Men jag ger inte upp. Det ska inte få vara intrasslade i varandra. Jag kom på att när jag flyttar hemifrån så ska jag skaffa en 3 då jag har 1 sovrum, ett vardags rum och en walk-in-closet! Har även kommit på att jag faktsikt har en hel del skor. Fler än vad jag trodde. Jag måste dock ha fler! I love shoes.

Kanske ett ganska onödigt och tråkigt inlägg men jag var bara tvungen att skriva av mig lite.

Puss på er.

Kommentarer
Postat av: saga

jag lyssnade på ateens jättemkt förut =)<3

2009-03-11 @ 22:08:31
URL: http://saguu.blogg.se/
Postat av: Bea

Hej, Hoppas du får en bra torsdag :D

2009-03-12 @ 05:03:08
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0