The Queen

Som ni kanske märker så har jag slut på rubriker. Men det får ni nog leva med jag har annars ganska bra fantasi men när det kommer till rubriker så... är det bara jag som inte känner vårkänslor? Men det kommer väl men däremot så måste jag ut och köpa lite härliga vårkläder. Mamma bad mig skriva ner lite grejer som jag måste köpa dock vet jag inte om jag har råd med allt men jag sparar isåfall. Här har ni det om ni är intresserade. Jag vettte sjutton hur jag ska få råd med det men det finns vissa saker jag hellre vill ha än andra så jag får väl köpa dem och spara till det andra eller vad säger ni?

Röd och svart randig tröja från Lindex, Vila eller Gina Tricot. Lindex och Gina Tricot: 149 Kr

Jeans Gina Tricot 399 kr

Linne Gina Tricot 129 Kr

Stentvättade Jeans Cheap Monday 400 kr?

Tischa H&M 149 Kr

Tischa H&M Divided 98 Kr

Jeansjacka H&M 298 Kr

Bikini H&M 98 Kr

Topp Indiska 249 Kr

Gladiator sandaler

Skinnjacka (Svart)


Glöm inte


Kommentarer
Postat av: Anonym

diggar verkligen din blogg:D



http://vendelaSpace.devote.se

2009-03-17 @ 22:11:23
Postat av: AK

Vill du vara modell för en dag? Tävla på stil.blogg.se!

2009-03-17 @ 22:35:25
URL: http://stil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0