Hope & Glory

Hej på er, har precis kommit efter en mysig fika med Micke och Cissi mysigt värre. Om .jag har förstått det rätt kommer Johan och Magdalena och kikar på melodifestivlalen lite senare, ska bli kul Jag tror att jag måste coola ner mig lite när det gäller Måns chanser så mycket chans har han faktiskt inte, men jag vill att han ska vinna, förstår inte heller hur folk kan tycka att Hope & Glory är en kopia av Cara Mia den är precis som han säger själv en uppföljare men snäppet bättre och snäppet starkare refräng. Anyway så hoppas jag att han vinner. Måste plugga men är heeeelt slut. Jag skulle seriöst kunna somna vilket jag tror att jag behöver, kanske ändå ska ta och vila lite eller vad säger ni? Detta är verkligen en slapp lördag både klädmässigt och allmänt, men sådana dagar kan man väl ändå få ha right?

Ha världens bästa kväll och glöm inte bort att rösta på eran favorit i melodifestivalen eftersom att startfälltet är riktigt tufft!

Ha en jättebra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0