Beyoncé 13 Maj Globen


Den 19 Juni 2007 upplevde jag något som var så stort så stort att jag efter flera dagar var så tagen så tagen detta var min första konsert någonsin det var nämligen Justin Timberlake sedan dess har jag hunnit gå på konserter med Sahara Hotnights, Alicia Keys, Coldplay med flera. I maj är det dags för ännu en konsert. Vackra Beyoncé Knowles. Tjejen med den enorma rösten. Jag kan verkligen tänka mig i If I Were A Boy då det där lilla instrumentalet spelas och alla börjar applådera samtidigt sjunger hon "If I Were A Boy........" sjukt bra. Hennes låtar är verkligen bland dem bästa. Jag ser så himla mycket i fram emot detta. Det ska bli så sjukt kul.

Någon mer som ska gå?


Kommentarer
Postat av: Kickii

Lyckost som har biljett.

2009-03-20 @ 17:21:29
Postat av: CAISA

Jag är så avundsjuk på alla som ska gå! Jag vill också ;)

2009-03-21 @ 16:26:58
URL: http://caisaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0