090326

Hej på er, det känns som att mitt liv numer består av en massa plugg men från och med nu så ska jag bege mig upp mot himlen höll jag på säaga nej till övervåningen för att ta itu med plugget men ingen verkar vilja svara på vilken svenska läxa vi har, men jag ska allt at reda på det. I alla fall så är det so plugg som gäller nu ganska lång tid framåt. Men nu är jag så okoncentrerad så jag vet inte vad. Imorgon blir det en desto bättre dag utan det minsta plugg verkligen inte plugg så långt ifrån plugg man kan komma faktiskt jag ska nämligen träffa Måns Zelmerlöw som skriver autografer på Åhléns. Funny! Nej men hörrni hä'r ska jag inte sitta utan nu, ska jag försöka bli vän med mina böcker och gå på en liten dejt med dem haha!

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Leia

Okej, jag svarar på en massa kommentarer och väntar på att killen ska komma hem från jobbet.



Lycka till med pluggandet!

2009-03-26 @ 17:33:44
URL: http://onlyforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0