090325

Hej, har egentilgen inte så mycket att skriva men jag tänkte bara berätta att jag lever och för eran skull kan jag väl ändå sammanfatta dagen. Den började väl inte så speciellt egentligen och fortsatte inte vara något märkvärdig sådär. Ni vet en helt vanlig dag i skolan. Efter skolan drog jag ut med mamma för att fira mitt bra resultat på matteprovet som var en stor lycka för mig eftersom att jag verkligen är sämst på matte. Så vi gick till Lindex för att köpa den förbaskade tröjan som i övrigt inte hittade men jag hittade en tröja som såg nästan lika dan ut och en till sak när vi ändå pratar Lindex så skulle jag iprinsip kunna köpa allt där eller det mesta i alla fall. På sistånde har de fått in mängder av snygga saker. Anyway så satte vi oss sedan för att äta lite tidig middag på Åhlens kycklingspett=). Fick även reda på vad jag ska ägna min fredagseftermiddag åt. Men nu så ska jag gå och ta lite gott för att sedan plugga lite.

Hugs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0