090319

Godmorgon! Har ni sovit gott? Det har jag gjort jag drömde underbara drömmer om att jag träffat drömkillen dock var det ingen jag kände. Solen skiner fortfarande ny försvann den bara för att jag sa det. Så härligt att våren äntligen kommit till oss. Snart så ska jag klä på mig och göra mig i ordning och i skolan fortsätter temadagen och jag när jag kommer hem så är det plugg som gäller funderar också på att försöka ta en liten promenad men om jag känner mig själv rätt så kommer det inte bli av. I övrigt så slutar jag 14.30. Det är ju bara idag och sedan är det fredag och vet ni det är bara 2 veckor kvar till påsklovet hur skönt? Nej men nu ska jag inte sitta och drömma om helger och lov skolan är helt okej och viktigt. Nej nu ska jag klä på mig innan mamma kommer in och tjatar en gång till. Påminn mig att jag måste kolla på wipeout på söndag.


Ha en jättefin dag!


Kommentarer
Postat av: Kicki

Ha en underbar dag själv. Kram

2009-03-19 @ 13:05:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0