090311

Godmorgon!

Har ni märkt något? Jag har blivit bättre på att blogga på mornarna! Denna dag är en väldigt slapp dag fast ändå den längsta dagen kanske låter som att det är svårt att koppla ihop det där. Men då kan jag säga att den består av mentorstid på morgonen (Vi har extra sovmorgon av någon andledning då vi egentligen skulle haft, kultur, råd,), efter det så har arbetspass därefter lunch sedan matte och sist slöjd. Men jag slipper inte undan för när jag kommer hem så är det matte och so. Efter det så planerar jag att åka in till mamma ta det lungt och kolla på Gilmore Girls, det där kom oväntat va? hahaha, nej man blir verkligen beroende. Det har ju by the way snöat ännu mer vilket råder att fortfarande gå runt med uggs och en stor fet jacka. Usch jag står snart inte ut mer nu får våren allt ta och komma!


Ha en jättefin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0