090309

Hej på er! Nu är jag klar med läxorna och hade tänkt sätta mig ner och kolla på Gilmore Girls men nej det går inte på frågan för skivan ligger nämligen i pappas bil och han är inte hemma buhuhuh. Jag ska försöka ta till mig era tips om hur ni vill ladda inför finalen på lördagen om ni har skrivit några det återstår att se. Annars ordnar jag det på något sätt men uppladdning kommer det att bli oavsett om ni vill eller inte. Sorry om jag tjatar om min musikblogg hela tiden men jag har mer än dubbelt så många läsare på denna som på m.bloggen besöksrekordet där är 7. Och numera är statisken ungefär 4 besökare per dag. Kul att ni gillar mina önskeoutfits på tal om ingenting. Tack tack. Kanske ska man ta och sätta på en film iaf. Så ses vi lite senare.

Ha det bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0