090303

Hej på er! Kom just på att jag skulle blogga om en grej och då kom jag på att jag inte bloggat alls idag. Ber om ursäkt för det. Jag vet inte om ni vill höra en av orsakenrna.... jag är verkligen ledsen för det dumma jag gjorde, ja jag glömde bort er! Förlåt. Men jag hoppas ni överlevde. Jag har hållt på med en annan grej ett tag nu. Som också ger reslutat. Annars så har dagen precis som igår inte varit något speciell. I övrigt kan jag berätta att Jessica Biel fyller år och även Johan Palm för er som gillar honom. Jag lovar att jag upptaderar bättre imorgon. Men på torsdag är jag intee hem förrens vid den här tiden något sånt.

Hoppas ni har hafy en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Ebba

Aa, french connetion har också skitfina saker. Särskilt deras S/S-kollektioner brukar va jättefina!

2009-03-04 @ 07:46:54
URL: http://byebba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0