090301

Hej på er! Har varit vaken i några timmar nu men har inte alls kännt för att upptadera då mitt humör inte varit på topp, men ni vet alla har vi dåliga dagar. Men nu är jag lite gladare och tänkte därför upptadera. Har precis läst ett inlägg hos Emelie där hon skriver om bloggare för världen och hur viktigt det faktsikt är att stötta barncancerfonden och även cancerfonden. Det är verkligen hemskt med sjukdomen och hon har så rätt i det hon skriver. Det behövs verkligen skickas pengar för vem vet om det är många som sponsrar så kan vi en dag hitta ett botemedel till den hemska sjukdomen. Så nu tycker jag att ni ska sponsra lite pengar precis som hon säger. Gårkvällen var förresten jättetrevlig och jag är ledsen att jag inte upptaderade mycket igår men det blev ganska tajt med tid. Gårkvällens outfit kanske kommer upp. Ha en jättefin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0