What goes around comes around

Oj vad den här dagen har runnit iväg. Det är farligt det där youtube, man kan verkligen sitta i flera hundratals timmar och bara kolla på en massa klipp. Tur att mamma kom hem om hon inte hade gjort vet jag knappt om jag hade varit på benen idag. Men sådana här dagar behöver vi väll alla? Men det här är sista dagen på det här lovet jag tillåter mig själv att sitta så här. Här får ni några låtar från den kanske bästa producenten och en av de bästa sångarna i världen observera att de två sista är live dessutom från hans konsert 2007 vilket är den bästa konserten jag någonsin varit på och den är svårslagen och då ska ni veta att jag varit på ganska många konserter.
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0