Skivrecension: Molly Sandén- Samma Himmel


Ingen har väl missat den lilla 16 åringen med den enorma rösten? Nu har Sveriges alldeles egna stolthet släppt sin första skiva. Inte nog med att hon är en av våra yngsta stjärnor så ör hon också än av våra mest tonsäkra. På skivan finns hennes egna cover av Hallelujah och är det inte bra så sig mig, jag tror banne mig att det är något speciellt med Molly hon får än att gråta om man bara pratar om henne eller i alla fall får en att få gåshud och att gåshuden stiger när man hör Hallelujah och Gabriellas Sång. Man blir för varje låt mer och mer imponerad. Molly blandar ballader och pop förutom låten Mitt liv är mitt som är en rocklåt och handlar om och det finns inget mer att säga än att det är sjukt bra. Den som inte säger att Molly sjunger bra är konstig för den här tjejen har talang så att sjunger om det på långa vägar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0