Friidrott

Hej! Jag vet kass uppdatering och jag vet att jag måste kämpa mer för mitt mål. Förlåt! Nu ska ni i alla fall få ett inlägg ifrån musikbloggen om ett tag. Idag har jag i alla fall haft en bra dag, trots att det blåst galet mycket så har det ändå varit rätt mysigt. Malin Åkerman som sommarpratare, det verkar vara en jordnära och trevlig tjej det. Därefter åkte jag och mamms in till Linköping för att först gå runt i det enorma köpcentrumet för att sedan hämta papi som kom ifrån Göteborg tror jag. By the way så köpte jag ett par lacktights och en bikiniöverdel. Om ni undrar varför jag bara köpte en bikiniöverdel så kan jag säga att jag köpte en hel bikini för ett tag sedan men överdelen var för liten. Jag måste berätta en grej som var helt sjukt haha inte då, av dessa två saker som jag köpte så var de dem allra sista i butiken och båda två var exakt i min storlek bra va? Ja jag kollar på friidrott förresten därav rubriken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0