Baring

För det första ursäkta förra inlägget var bara tvungen att skriva av mig en aning.

1. Hur gammal är du om fem år? 19
2. Vem var den sista du träffade? Mamma
3. Hur lång är du? 165-168
4. Vilken var den senaste film du sett? oj, gud det var länge sedan, minns ej
5. Vem ringde du senast? anja
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? "Då gör jag det" till Anja
7. Vad är dagens planer? inget speciellt
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? varken eller
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? gifta + sambos
10. När såg du senast din mamma? nyss
11. Vilken ögonfärg har du? blå, grön, brun, yes jag har 3 ögon;) haha nej då
12. När vaknade du idag? 0630
13. Har du någon gång hittat en katt? ja
14. Vilken är din favoritplats? new york
15. Vilken plats föredrar du minst? vet inte....
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? jaa du
17. Vad skrämde dig som barn? minns ej
18. Vem fick dig att skratta senast? anja,
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Ja, antagligen
20. Har du stationär eller bärbar dator? en bärbar,
21. Sover du med eller utan kläder på dig? med en jävla massa kläder
22. Hur många kuddar har du i sängen? 4
23. Hur många landskap har du bott i? 1
24. Har du någon gång spytt på fyllan? har aldrig varit full så nej
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Skor
26. Är du social? Ja det är jag med dem jag känner, menn annars är jag väldigt blyg
27. Vilken är din favoritglass? ben and jerrys
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? köpa allt jag ville ha,
29. Tycker du om kinamat? Helt ok!
30. Tycker du om kaffe? chai latte
31. Vad dricker du till frukost? thee
32. Sover du på någon särskild sida? jag vet inte hur många gånger jag vänder och vrider mig på nätterna
33. Kan du spela poker? Nix
34. Tycker du om att mysa? jadå
35. Är du en beroendemänniska? nej eller jo ibland
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? ja,
37. Vill du ha barn? Ja!
38. Kan du några andra språk än svenska? Ja,
39. Har du någonsin åkt ambulans? ja fast det var inte jag som råkat illa ut
40. Föredrar du havet eller en pool? Haha vilken passande fråga den diskuterade jag och några tjejer idag och jag föredrar utan tvekan havet! Man vet aldrig vilka som badar i en pool, fy fan
41. Vad spenderar du helst pengar på? kläder
42. Äger du dyra smycken? öhh, jag vet inte
43. Har du någon gång testat narkotika? Absolut inte
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? tuggummi
45. Vem är den roligaste människan du känner? anja tror jag, fast jag känner så himla sköna människor men om jatg måste säga 1.
46. Välj ett ärr på din kropp? på min läpp då jag ramlat framlänges på en lös spik i en trappa
47. Vad har du för ringsignal? Lost!-Coldplay
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? ja
49. Flirtar du mycket? Nej, jag är blyg när det gäller sånt :)
50. Vart togs din profilbild för din blogg? där jag bodde förut
51. Kan du byta olja på bilen? Haha, nej
52. Har du fått fortkörningsböter? hahaha, ofta man ens har en bil när man är 14
53. Vilken var den senaste bok du läste? gossip girl
54. Läser du dagstidningen? det händer väl
55. Prenumererar du på någon veckotidning? jo
56. Dansar du i bilen? inte vad jag vet;)
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? the Voice
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? min namnteckning till ett collage till min lärare som kommer vara mamma ledig nästa termin.
59. När var du i kyrkan senast? några helger sedan
60. Vilka personer utmanar du? de som vill

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0