090617


Inte helt seriös kanske, för det andra ser jag 3 år yngre ut.
Foto: Maria

Hej på er! Jag har varit urusel och inte uppdaterat idag öven om jag faktiskt hade kunnat, men ibland har man helt enkelt inte lust. Egentligen skulle jag ha varit barnvakt men så blev det icke. Istället satt jag och syster framför sims i några timmar. Därefter mötte jag upp mamma, då vi fikade, bestämde oss för att gå på bi, gick till H&M där jag hittade fynd(läs:kamera kom fram kom fram, eller vad är du för det första?), åt middag på East, gick på bio Flickvänner från förr som ni ska få en resesion på later eftersom ni så snällt ber om att få mer sådant. Det var i pricip min dag det. Jag ska försöka leta efter den där förbaskade kameran som måste ha något emot mig. Nej jag tror inte att kameran lever även om det kanske låter så.;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0