Wasted

Hej på er!

Innan jag gör någonting annat så vill jag bara tacka er för en jättefin respons för allt. Från och med i slutet av November har jag fått ett antal besöksrekord och dessutom väldigt många kommentarer och det tackar jag er enormt för. Ni är underbara och jag menar det verkligen. Är det något ni saknar, är det något ni vill ha mer/mindre av. Tell Me! Var inte rädda för att berätta era åsikter om vad ni vill ha mer/mindre av. Men anyway nu ska jag ta och hoppa in i duschen och efter det så bär det av till pappas bror för middag med hela familjen. Ni får tills imorgon klockan 11.00 på er att ställa era frågor till frågestunden. Så ska jag svara på de då.

Jag har vekrligen börjat gilla Nicole Richies stil. Hon är stor stilikon för mig. Vad tycker ni om hennes stil?

Kommentarer
Postat av: Liene

on har bra stil!



sv: tack för grattandet:D

2009-01-04 @ 21:24:23
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0