Torsdag

Hej! Sorry att det inte blev något inlägg på morgonen och fram till nu, men ni vet ibland har man helt enkelt ingen lust att skriva ner någonting. Istället för att blogga och mixa ihop önskeoutfiter så satt jag och kollade 2 och ett halvt avsnitt av The City, ni vet Whitney Port från The Hills som startat en ny tv-serie som handlar om att hon fått modejobb i New York. Riktigt bra serie faktiskt, jag som är ett stort fan av The Hills måste faktsikt erkänna att The City är bättre. Så gillar ni The Hills och inte har sätt The City se det! För det värt. Hur som helst så ska jag snart äta lite lunch efter det måste jag hoppa in i duschen därefter göra mig i ordning för att sedan träffa syster och gå till frisörsalongen. För att klippa topparna. Nu ska jag få lite mat i mig. Förhoppningsvis beroende på hur jag mår (nej jag mår inget bra har svinont i magen och mår illa, hormoner you know;-)) så ses vi senare.


Vad ska ni göra idag? Tell Me jag vill veta. 

Vad som än händer och vad ni än gör så ha en jättefindag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0