The Queen Of Country

Hej, sorry för typ världens tråkigaste inlägg i det förra men jag hade en sådan himla lust att skriva något det där ska inte få hända igen haha. Hur som helst så har jag nu kommit ungefär halvägs in i Gossip Girl, den där Ed Westwick vilken otroligt bra skådepelare han är alltså. Han är väl värd priset som "Bästa tv-skurk" för det är ju vad han är. Kul att veta vad som kommer hända , jo men faktsikt. Rubriken ja juste, ni kanske tror att det är Dolly Parton jag pratar om men nej det är det inte kan jag tala om. Det är nämligen Carrie Underwood vilken otroligt bra sångerska hon är! Om ni håller ögonen öppna så kanske det möjligtvis kommer upp info óm henne ni vet så som jag gjorde med Whitney Port minns ni?
Så länge får ni nöja er med en av hennes bästa låtar att lyssna på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0